Doručenie & vrátenie tovaru
Tu sa dozviete bližšie informácie ohľadom ceny za doručenie a postup pri vrátení tovaru.
Doručenie
Náklady na doručenie sa riadia aktuálnym cenníkom Slovenskej pošty a Zásielkovne. V rámci objednávky nad 35€ je doručenie zdarma. Tovar zasielame v rámci Slovenska.
Odoslanie objednaného tovaru bude v závislosti od dostupnosti produktov zrealizované v čo najkratšom čase, v zásade do troch pracovných dní. V prípade, že bola objednávka odoslaná cez víkend, tovar bude expedovaný najbližší pracovný deň. Počas sviatkov a prázdnin sa dodanie tovaru predlžuje o 2 pracovné dni.
Vrátenie tovaru
Ak máte otázky ohľadne našich odsávačiek, pozrite si stránku FAQ (často kladené otázky), kde ponúkame tipy a rady ako sa vysporiadať s bežnými záležitosťami ohľadne Lansinoh produktov.
V prípade, že ste na stránke FAQ nenašli odpoveď na Vašu otázku, kontaktujte nás prosím tu.
Kupujúci má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 102/2014 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď prevezme tovar. Prevzatie tovaru v termíne sa rozumie osobným doručením na prevzatie pracovníkom prevádzkovateľa e-shopu, alebo dôkazným podaním poštovému doručovateľovi. V prípade uplatnenia tohto práva je kupujúci povinný dodržať podmienky a postup uvedený v bode 4.2. VOP. Vrátenie tovaru sa nevzťahuje na produkty hygienickej povahy ktoré majú hygienicky prelepený/zapečatený obal v prípade, že je prelepenie poškodené (bolo narušené, alebo odstránené/odlepené).
Čiastočné ukončenie zmluvy
Zákazník môže odstúpiť od objednávky aj čiastočne. V prípade, ak kupujúci objedná tovar vo výške, kde mu vzniká nárok na dopravu zdarma a rozhodne sa čiastočne odstúpiť od zmluvy, bude mu vrátená hodnota plnenia za produkty z časti objednávky, ktorá je predmetom odstúpenia od zmluvy po po doručení tovaru predávajúcemu a vykonaní fyzickej kontroly. Súčasťou kontroly pri prevzatí môže byť kamerový alebo fotografický záznam v čase prevzatia a otvorenia zásielky u predávajúceho pri prevzatí od zákazníka alebo dopravcu. V prípade, ak sa celková hodnota ostávajúcej časti objednávky zníži na hodnotu, kde by nevznikol nárok na dopravu zdarma, tento nárok na dopravu zákazník stráca. Čiastku zodpovedajúcu uhradenej doprave si predávajúci uplatní pri vystavení účtovného dokladu pre vrátenú časť objednávky.
Čo robiť v prípade, že je Lansinoh produkt vadný?
Ak ste zakúpili produkt spoločnosti Lansinoh a nefunguje tak, ako by mal, máte právo tovar vrátiť. Môžete tak urobiť do 30 dní od obdržania tovaru. Ak ste tovar do 30 dní nevrátili a zistili ste, že produkt, ktorý ste si objednali je vadný, máte nárok na jeho opravu alebo výmenu u Vášho predajcu. V situácii, keď produkt nie je možné opraviť alebo vymeniť, môže Vám byť poskytnutá refundácia.
Počas celej záručnej doby si môžete v rámci záruky výrobcu uplatniť reklamáciu chybného tovaru. Informácie o záruke nájdete v dokumentácii, ktorá bola priložená k produktu. Ak chcete získať informácie o uplatnení záruky, kontaktujte nás tu. Uveďte informácie o svojom probléme a podrobnosti o tom kedy a kde ste výrobok kúpili.
Upozorňujeme, že vrátenie tovaru je možné akceptovať iba v prípade, že bol produkt vadný už pri predaji. Problém, ktorý sa Vám vyskytol, nemusí byť spôsobený výrobnou chybou. Skúste preto skontrolovať návod na použitie, ktorý je priložený pri produkte alebo naše FAQ (často kladené otázky). Toto nemá vplyv na vaše zákonné práva.